Thursday, February 24, 2011

Ku ghumbira!!!

Posted by Cik Sue at 2:24 PM
Assalammualaikum rakan² blogger yang manis. Wah! tajuk arie nie x henggat. Yeah!yeah!Ku ghumira di samping mu.. bukan arrrgg, abis tue ku ghumbira kerana ape?? Ape ke hel yang suke bebenor gamaknya nie. Cer cite..Cer cite.. ahakssss...Bukannya ape, hari nie aku ngan kengkawan ghumbira kerana hari gaji yabedabedoooo!!. Ek eleh ingat menang loteri tadi, isskk dosa arrgg. Apa lagi jom kita pi makan besau arie nie, ke mana kite, KFC owh!! No!No!No..!! Ayat sengal mak nyah. Ahaks! Ini hari selera lain macam sikit haaa. Atee cite menggalahkan gaji berpuluh ghibu. hahahah..Walaupun idak le banyak mana pun tapi sukenya nggalah menang oscar kat Hollywood. hahahah. Senangnya dalam hati kalau selalu begini....hahahah....

Kira BSB jangan tak kira kalau confuse mintak tolong ngan cheq..Cheq sedia menawarkan perkhidmatannya hahahah...Tapikan..tapikan, selepas beberapa jam dan selepas ditolak, di campur, divide, multiplication ntah berapa juta kali multipcation pas tue ditarik, dikurangkan, sume ayat² matematik telah digunakan untuk prosess suai dan padan, maka inilah hasilnya ...Tarrrraaaaaaaa....


^



^



^



^



^



^


Huahuahua...Camner nie nak beli susu Arissa pun x lepasssss..Adussss sikit lagi nak negatif balance...hahahah Cik Rien pinjam 20 sen..hahahah. Walaubagaimana pun aku tetap bersyukur dengan rezeki yang diberikan olehNYA dan masih lagi mempunyai pekerjaan jadi sedikit sebanyak dapat jugak membantu 'pak encik' (iyea ker??...Ceehh, btol arggg x tipu!!!). Apa² pun yang penting kita ghumbira btol x kengkawan!!!... One more thing don't forget bayaq hutang yea!! Kepada kengkawan semua selamat hari gaji!! hehehehe..Cukup lah celoteh untuk hari ini harap dapat berjumpa lagi dilain n3..Sayang uollz..

Celoteh oleh..♥♥♥..

5 Komen Yang Terbaek:

Yan on February 25, 2011 at 12:18 AM said...

ALHAMDULLILAH..kita masih lagi dapat makan nasik..betul tak?

Cik Sue on February 25, 2011 at 8:30 AM said...

btol tue kak...bersyukur sangat. Amin

mama qistina on February 25, 2011 at 11:52 AM said...

haha..entry cun ari ni...saya ni lepas ada anak baru merasa ekonomi lintang pukang ...semuanya untuk anak dulu...

Cik Sue on February 25, 2011 at 2:34 PM said...

mama qistina,
hahahah...masa bujang x hengatkan bila dah ada anak semput2 kan..kan..kan

Be Simple Beb(BSB) - threeQ on February 25, 2011 at 2:53 PM said...

Ciksue tiap2 bulan cam tue lerrr... aku rasa nak buat bisnes lerrr..emmm bisnes apa ekkk..jap aku pikir... kita berangan dulu ler ciksue..ko nak bisnes apa?

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei