Friday, May 11, 2012

Selamat Hari Ibu

Posted by Cik Sue at 6:46 PM
Selamat menyambut hari Ibu kepada semua ibu² di luar sana. Kepada pembaca blog aku yang bergelar ibu "Selamat hari Ibu" berbanggalah kita kerana kita adalah ibu yang Terhebat untuk anak² kita. Walaupun aku tidak mempunyai ibu lagi tetapi aku tetap nak mengucapkan terima kasih pada mak yang selama ini telah bersusah payah membesarkan aku adik beradik. Semoga roh mak sentiasa dicucuri rahmat. Hargailah kasih ibu sehingga kehujung nyawa. Buat Ibu mertuaku Puan Romi Hj Tohir, terima kasih kerana telah melahirkan anak yang baik dan menjadi suami yang baik kepada aku. Terima kasih kepada semua ibu² kerna telah menjadi ibu yang TERBAIK....Selamat Hari Ibu....♥♥♥

3 Komen Yang Terbaek:

Be Simple Beb(BSB) - threeQ on May 11, 2012 at 8:53 PM said...

ucapan jer ker hadiah tak ada kerr..

abang bro EL on May 12, 2012 at 10:37 AM said...

selamat hari ibu cik sue...

Cik Sue on May 14, 2012 at 7:51 AM said...

BSB...
Ucapan jer ler tengah bulan ayoq liur jer yang ada hahahaha

El Mariachi..
Terima kasih

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei