Monday, May 14, 2012

♥Terima kasih♥

Posted by Cik Sue at 1:38 PM
Ibu...Ibu...Engkaulah RATU hati ku
Bila ku berduka engkau  hiburkan selalu
Ibu...Ibu...Engkaulah RATU hatiku
Tempat menyatakan kasih wahai Ibu..

Itu antara bait² lagu  Ibu dendangan Arwahyarham Tan Sri P.Ramlee. Sampai sekarang masih lagi segar kan. Oppsss!! Selamat hari Isnin kepada semua pelawat² yang singgah di sini. Minggu ini agak banyak ceritera dari HKS heheheh!! Untuk permulaan, hari ini aku share cite pasal hari ibu. Actually, hari² yang aku lalui adalah hari Ibu. Selalu kena buat keje 3M, serupa macam budak sekolah punya formula bezanya aku nie, memasak, membasuh, mengemas, melipat hahahah terlebih sudah!!! Semalam aku betul² terkejuzzz. X sangka dapat kad "Selamat hari Ibu" dari my Charlie's Angles. Malam sebelumnya depa 3 beradik buat derk jer ngan aku. X nampak pun ada tanda² yang deme 3 beradik nie nak buat surprise uhuhuhuh. Sebabnya Pak Encik sudah bagi warning jangan mengada² nak berparty sambut hari Ibu...Uhuhuhuh...X per...x per...Sabo..Sabo!!!
Esoknya ahad, masa tengah dok sapu umah tetiba jer mata aku tertangkap ke meja consul tepi pintu, nampak mcm lain jer meja nie why..why..why??...Tup...tup ada sekeping kad hari IBU...Aduuhhh!! Apaan yang benar ini!! Oh tidak!!..Tersentuh hati daku!! Terkejut Maimun hahaha....X sangka deme 3 beradik buat kejutan dan yang buat aku lebih terkejuz siap ada hadiah lagii alahai tomei²...Yang nie aku tahu mesti keje ayah deme laaaa....Tapi sungguh aku x sangka mereka ber 4 termasuk le Pak Encik telah berkomplot untuk mengenakan aku ciiiss!!...Moh ler kita layanz gambo² kad  from my Charlie's Angles to  mama sue....zaaaazzzzzzzzz

Deme letak kat sini, kekononnya surpriseeee...hahaha
Lukisan ala² Flinstone...♪♫♪♫
Terharunyaaaaaaa...Nak nagisssss
(Thanks Kak Ngah lukis nie untuk mama,mmg every year dia nie ambik kontrak melukis...)
 
Siyeesss aku sangat² terharu...

 Buat anak² mama Anom Suraya, Alliya Sofea dan Arissa Syaqina, terima kasih walau hanya sekeping kad tetapi membawa berjuta makna untuk mama. Terima kasih bagi hadiah yang merveles hahahah...Untuk Pak Encik thanks a lot for the lovely gifts (pandai buat surprise yeaaa!! Selalu² ler buat...hahahah) Alamak lupa nak upload gambo adiah leeeerrrrr...Sorry next time l tunjuk erk...Masa dah time nie, kena pi dulu insyahAllah kita jumpa lagi jika masa mengizinkan. Terima kasih daun keladi, sebab sudi singgah sini...♥♥♥ Uolzzzzzzzzz...

2 Komen Yang Terbaek:

Be Simple Beb(BSB) - threeQ on May 16, 2012 at 1:56 PM said...

tunjuk ler hadiah dr pak encik..

Cik Sue on May 17, 2012 at 8:03 AM said...

BSB cer sabo...cer sabo heheheh

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei