Saturday, July 3, 2010

Bola Oh bola...

Posted by Cik Sue at 11:11 AM
Salam gangz...N3 kali ini mengenai bola sepak, almaklumlah sekarang kan ker tengah demam world cup. Mesti u oll's dah tengok games malan tadikan antara Brazil vs Belanda, ramai yang meramalkan Brazil akan melepasi halangan peringkat suku akhir dengan mudah. Ternyata ramalan itu tidak benar sama sekali apabila skuad bimbingan Dunga ini, ditaji Belanda..uhuhuhuhu. Agak mengejukkan apabila Brazil tersingkir uhuhuhu.. Tapi iyealahkan bola tuekan bulat. Walau apa pun games malam tadi memang hebat. Macam tengok aksi final daaa..Hebat sungguh, bilalah Malaysia nak main mcm tue kan!!! uhuhuhuhu...
Dan malam ini, sudah tentu pasukan pilihan aku JERMAN akan turun beraksi menentang Argentina. Walaaa...Mendebarkan, mengujakan,mengaksyikan semuanya bersatu menjadi rasa yang tidak keruan. Sudah tentu Jerman berbangga dengan skuad muda mereka yang hebat dan mantap di bawah bimbingan Joachim Loew. Mesut Ozil, Lukas Podolski, Thomas Mueller, Sami Khedira, Miroslav Klose, Piliipp Lahm, Bastian Schweinsteiger, Arne Friedrich,Marcell Jansen,Per Mertesacker dan penjaga gol Manuel Neuer. Pastinya games malam ini antara yang menarik untuk ditonton...Yes..yes..yes.. Walaupun Ballack tidak dapat beraksi Jerman tetap hebat. Go Germany Go..love Germany...Sebenarnya games nie 50-50 tapi kalau bole teman nak bior ler Argentina kalah wakakakakaka...Kepada penyokong² Jerman jgn lupa saksikan perlawanan malam nie ye!!! Kalah menang itukan adat pertadingan so jgn ler kita tension² bila tengok games malam nie wokey!!Cheqqqq jom kita layanzzzz..adiossss ♥♥♥...

0 Komen Yang Terbaek:

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei