Tuesday, September 14, 2010

Raya 2010

Posted by Cik Sue at 12:37 AM
Salam kengkawan, mcm mana dengan raya tahun nie? Meriah ker? Bagi aku, sedih rasanya hendak meninggalkan bulan ramadhan yang penuh dengan keberkatan tapi apakan daya ramadhan tetap akan berlalu jua. Syawal menjengah pula membawa seribu pengertian yang tersendiri. Bagi aku, sejak pemergian bonda tercinta pada March 2005 syawal tidak lagi membawa erti yang besar selain untuk anak², dulu bila nak raya jer aku ler orang yang paling gembira kekadang rasa cam bebudak plak terlebih²..hehhehe..Tue dulu, sekarang nie raya aku suam² kuku jer tapi kemeriahannya tetap ada dan terasa..Part yang paling syok adalah "balik kampung" ler kan..Uuiiissskkkk masa nie memang teruja bebenor gamaknya mcm ler aku sorang jer yg ada kampung halaman. Aku pun malas nak berceloteh panjang..masih dalam mood raya lagi so pada yang sudi moh ler kita layan gambar² hari raya yang sempat aku sematkan didada kamera ku ini jommm...Jom kita gi raya...
Arissa Syauqina lepas angin satu badan...Aduhai ape ke jadahnya nak oii nak main bunga api pagi-pagi..alahai anak omakMama & anak²
~My Family My Soul~
Tangga pun bolehhhhhh....
Miss Dottie 'wit' her brothers...Lelaki dalam hidupKu - Adam, Amri and Amir
Salam time..Wahhhh cium Ayah Dien patut Eisyah dpt lebey duit raya...
Anak² 'wit' cousin Farah Ezaty
Arissa Syauqina and her cousin Afrisyah a.k.a Miss Dottie Junior
Aksi santai di bawah pokok rambutan.....

Dah abis daaaahhh...terima kasih kerana sudi singgah ke blog ini sayang u oll's...adioss ♥♥♥...

5 Komen Yang Terbaek:

zura abadi on September 14, 2010 at 11:41 PM said...

apsal akak punya baju colour lain dari yg lain??? kata nak sama tp mcm lari tema jer???? huhuhu.....

Yan on September 17, 2010 at 2:49 AM said...

Salam,

raya ni memang membuatkan kita bahagia dapat jumpa saudara mara, dan masa untuk berposing sakan dgn baju baru kan..

Yan on September 22, 2010 at 4:55 PM said...

Salam CikSue,

tu diaa..mesra alam sungguh bergambar..hee..apa - apa pun , cantikkk

lalah75 on September 22, 2010 at 5:32 PM said...

Salam kak Yan

heheheh...mekacih yea kak..

Zura: 2 le pasal masa beli baju tue malam main agak-agak jer...tp kira bole ler tueeee...

aSmiDar on September 30, 2010 at 1:27 PM said...

lawa la rumah kg tu

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei