Monday, June 21, 2010

Tag from white house a.k.a azumaya

Posted by Cik Sue at 10:11 AM

1) Apakah yg bermain di fikiran anda sekarang?
Rase cam nak balik umah sambung tido sambil² pk camner nak meng'english'kan lagi umah aku

2)Apakah nama samaran anda?
Klau nak tulih byk nie, kengkawan panggil cik sue, anak & anak² sedara call me MAMA..

3)Berikan 3 org yg anda sayang?
ALLAH, NABi MUHD SAW and of couse ler my family..love uoll's

4)Panggilan utk si dia
..YOU..hehehehhe x romantik langsungkan...ada aku kisah!!!

5)Hadiah yg diimpikan dr seseorang yg istimewa / sahabat baik?
macam² nak tapi cukup ler klau ader yg sudi nak bagi koleksi english tak kira apa2 pun saya terima..janji IKHLAS.... bule gitu acik rin??!!...hehehehehe

6)Blog mana yg anda suka tengok?
sume blog teman² blogger x kira saper pun janji ader N3 baru...

7)Tagkan pada 15 org blogger
-beb simple beb
-miss Jebat
-zurinashafie
-conpiracy layanblues
-ejump76
-yanglerni
-baguih dok ada
-the heart of eye
-luvelymummy
-kebunku sayang
-d dazzleblinkblink house

Terima kasih pada acik rin yang sudi tag kat aku..heheheh....maap yea cik rin lambat nak reply ko punya tag nie, bukan apa kena Q ngan anak²....ahakssss..♥♥♥

0 Komen Yang Terbaek:

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei