Friday, November 14, 2014

Saya Suka☺☺☺ Saya Suka

Posted by Cik Sue at 5:07 PM
Ini Cerita 2 bulan lepas, perbualan antara 2 orang sahabat sehati berdansa ♥☺☺☺♥...

Satu petang di waktu santai....
Buat apa..
Aku, tunjuk Handphone samsung S3 merah kat dia...
Dia jengah kepala terangguk², macam paham bebenor gamaknya..!!!
Cantik kan..But seriously la saya x mampu nak beli..tengok pun terus kenyang.
Dia gelak..."bole plak mcm tu, order je la kalau suka..(wah! ingat aku chop uang apa!..)
'Gila...Sebulan gaji  saya tu klau nak beli beg nie ! Hilang akal la kalau aku beli.☺☺☺...
Dia gelak sambil geleng kepala...(kutuk aku la tu...X kisah pun!!!)
Dia  selalu ckp  handbag dgn org pompuan mmg x bole dipisahkan...ek eleh!!
Dua hari kemudian...
Buat apa skodeng FB dan blog lagi...Uhuhuhuhu macam taw² jer dia nie kan,  ☺☺☺
Nie saya nak mintak tolong dari awak? Tolong mende? Awak tolong tanya kat FB, brapa hege bag tu..? "Haa! beg mana..?". Haish. Aku ke yang nak kena tanya tuan tanah tu...
Erk! Awak pm sendiri la tauke FB tu...
"X tahu arg mcm mana...Awak tolong la saya..tolong yea..." Dia buat ayat kesian.
Aik org cerdik pandai mcm awak, itu pun x tahu...☻☻☻
Ok la ..Saya tolong tanyakan nanti?..Dalam x rela aku pm gak tuan tanah kedaung.
RM 1300++ gege'nya...Mak ai apa ke  mahei bebenor gegenye nie. Nyampah la kita!!
(Sambil tu dalam hati bercakap "dia nie nak beli tuk sape erk...curious + penyibuk, muahhahaha)
..Ok, bole x awak tolong saya order kan.. "Ok katanya hulala. Hamboi x agak² nak menyuruh aku jugak.  X bole blah and x mampu nak tolong...Suka² je suro aku order untuk awek dia...(Aku agaklah kan sebb mahal confirm la untuk orang yg ter♥♥♥...)
Kouso aku nak order tolong pun aku x nak arg! Sebabnya aku pun minat nau² dengan mende tu tapi mahei serius aku x mampu nak beli, aku beli sembonia pun dah terjelir² lidah ini pulak international punya jenama..Pitammmm.
Kalau dia ckp awak order la, mmg utk awak pun, peerrrggh sat² tu gak aku call tauke beg x payah nak PM² bagai la buang masa je.  (gelojoh x hengat☺☺☺ ) uhuhuhuh.
.."X moh aaarrgh...Awak order la sendiri..." Sambil geleng kepala laju²...
Tak sanggup aku nak order, dah confirm² la yang tu untuk aweks dia kan. Menangis lagu Ahmad Jais aku...Aku order orang lain yang dapat x nak aaargh .☻☻☻
...Nokta...

Sehingga la satu petang yang mengemparkan.
Ada surat berdaftar dari pos laju...mintak ambik barang di Pos laju Tmn Shamelin, pacel katanya. Oit! Betul ke? Salah box kot..cer tgk balik alamat tu..
Haa la, nama aku nie..??? Pelik, aku ada order barang online ke?? Rase mcm x ada  order pun , yang selalu tu skodeng jeee...Biau betul nie.
Ok x per jom kita pi ambik, rugi je kalau kita biaukan ☺☺☺ untung sabut timbul kaan..
Alahai apa benda nie. Tengok detail, memang betul nama aku. Takut plus cuak = risau ntah ke dadah kan, mana la nak tahu orang nak pedajal kita.
X pasal² free aje aku jadi penghuni cell ☻☻☻ ...Nak ambik ke tidak nie..Tetiba..beep...beep
"Ambik parcel kat pos laju ke..!(Opps! Gitu kan..)
"Nak ambik la nie tapi takut plak,  saya x ada pun beli or order apa²  barang kat online..
"La dah nama awak tu ambik je la...Haaa!!  bertambah pelik aku mcm mana dia tahu nama aku kat parcel tu..eerrkkk kantoiii...
Oooh dia punya keje ker, patut la beriya² tanya apa bende yang aku skodeng & warna apa yang cantik ceeh, kalau tahu la, aku up lagi brand yang mahei ...☺☺☺
dan rasanya mmg patut aku  rasa nak pengsan ...OMG!!...
Benda yang aku x pernah terpikir akan dapat...Walaupun before this aku mmg teringin nak beli. But is not my priority...
Terpejam celik biji mata aku nie haaa!.
Eh! betul ke nie atau aku hanya bermimpi di siang hari. Al maklumla belum pernah lagi aku terima hadiah mahal mcm ni yang selalu biasa² je paling surprise pun bff bawak pi makan restoran Wong Solo Ayam Penyek☺☺☺ terima kasih kawan² semua, Love you all...beep...beep whatsupp masuk lagi
Suka!!.ringkas je, tapi bunyi  mcm perli plak☺☺☺. X kisah la apa² je. Janji aku suka ☺☺☺ aku suka. Gila ko x suka...Omg..betul ke..betul kee...(tahap nak guling² mcm cite  hindustan)
Surprise birthday present...Sebaris ayat kat skrin handphone aku baca. Oh erk, kata dia la, tapi kata aku! ☺☺☺ x yah le nak tahu sangat!. ☺☺☺
And I know  dia adalah salah seorang silent reader blog ini and of coz dia baca n3 ni kan ...☺☺☺
Thanks you a million to you...X tahu macam mana nak cakap, terkejut...Memang menjadi la surprise' ni walaupun selepas 2 bulan birthday aku. ☻☻☻.
Last 2 years I get Hp samsung SIII red color... and this year merah lagi Mak Ngah oi! ☺☺☺
Dia nie suka merah ke!!! ...Orang memberi kita merasa. Suka². Klau nak harapkan poket sendiri memang non hadonya la☻☻☻.  Kira menjadi sangat suprise awak tahun nie walaupun terlewat tapi masih berbaloi kan, serius mmg ada elemen terkejut di situ.  ☺☺☺.
 Speechless terus aku.
I really appreciate what you done for me...terharu sungguh.  Sayang awak ketat² ♥♥♥ taw !!! And once again thank you so much!!! I owe you..Terima kasih banyak² air laut , umpama my dream come true la  ☺☺☺☺☺☺...


...Terima kasih daun keladi, tahun depan buat lagi ...
☺☺☺



(\_/)
(=.=)
(")_(")

Cik Sue...


2 Komen Yang Terbaek:

abang bro EL on November 15, 2014 at 10:01 AM said...

ni dah macam citer Playboy Itu Somi Aku ...hehehehe...

Cik Sue on November 15, 2014 at 1:35 PM said...

El mariachi
Hahahaha...

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei