Saturday, August 14, 2010

Buffet Ramadhan

Posted by Cik Sue at 9:28 PM
Salam ramadhan kengkawan, mcm mana dengan posa setakat nie?? Harapnye okey yea..Bulan posa nie nafsu makan pun menjadi²kan sume yang kita tengok di bazar ramadhan sumenyer teringin..Aduhaiiii nafsu nafsi btol...uhuhuuhuhu..Tapi bila dah buka posa minum ayor jer dah cukup..Arie nie kami sekeluarga berbuka posa lauk yang di masak oleh chef yang didatangkan khas dari "White House" walaaaaa...Mekasih lah pada acik rien yg sesusah datang masak..sedaaappp terima kasih daun keladi, esok datang lagi heheheheh...Jom layanzzzz masakan Acik Rien...
Menu dari White House..Special "Masak Go'nyah²"...Cik Fad a.k.a BSB mau cooobaaa..
Lagi menu dari Acik Rien...Kami satu family makan sajaaaaaaa....
Penyudahnya...Alhamdullillah ameeennnn...

Sampai kita jumpa di lain lembaran...Adiosss...♥♥♥...

...nota..Maap ler x dpt tulih pepanjang..perut senak makan tomyam putih ala "white house" (tau ler umah putih sampai tomyam pun nak puteh gakkkk..bantai jer la cik rien oiii janji sodappp)...

0 Komen Yang Terbaek:

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei