Monday, August 2, 2010

Saje Sembang

Posted by Cik Sue at 8:45 AM
Salam & selamat pagi kengkawan..Wah! arie nie semangat berkobar² nak memulakan arie baru d'bulan baru. Pejam celik pejam celik ramadhan dah nak mai dah..uhuhuhuhu..sekejapnya masa berlalukan kengkawan...Rasanya mcm baru semalam aku sibuk menempah dan membeli baju raya anak² alih² dah nak kena tempah lagi..uhuhuhuhu..(anak ghamei tue pasal ler terasa heheheh..). Singkatnya waktu sekarang nie kan bagai tidak terasa masa berlalu dengan pantasnya. Umuq pun bertambah dgn lajunya mcm ERL bak kata abg kat opis aku nie ler, berdesuppppp perginye..wakakakaka..Masa tidak menunggu kita yea x?...Uiiskkk ape la yg aku bebelkan pagi² nie hahahah...saja nak buat gurindam pagi isnin..wakakakak..Dah lama x membebel kat sini meroyan sekejap..Eh! alahai tetiba jer pala otak nie kosong x tahu nak tulih ape lagi..senang² kita jumpa lagi yea...Sayang u oll's papaiii..♥♥♥...

3 Komen Yang Terbaek:

Yan on August 2, 2010 at 4:57 PM said...

ari berlalu terlalu cepat. bagai tak terkejar..

lalah75 on August 4, 2010 at 6:21 PM said...

iyea la yan..selalu anak saya kata "nape mama kejutkan kak ngah..baru jer tido dah nak kena bagun pada hal masa dia tido kol 10 mlm saya kejut dia kol 6 pagi..mcm mana tue yea...

Yan on August 4, 2010 at 9:04 PM said...

Ciksue nnt kita add awak kt FB ye?

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei