Wednesday, January 20, 2010

20-01-2010

Posted by Cik Sue at 12:25 PM
Anom Suraya & Alliya Sofea di PWTC bersama idola mereka Tun Dr Mahathir Mohamad
Wahhh gambar nie nampak kamceng jer tapi hakikatnyer sama la mcm anjing bertemu kucing langsung x bole berdekatan comfom gaduhhh...eeeeiiiii gggrrrmmmm - Kak Ngah & Adik di hadapan pintu masuk Bgn AIA.

Taaaraaa...Aper yg menariknyer ngan tarikh 20-01-2010...Hhmmmmm sgt mengujakan, Hari nie hari lahir anak aku yg no.2 Alliya Sofea binti Roshidi, aku panggil dia kat umah Kak Ngah. Anak aku yg sorang nie mmg gedik the vazzzz ckit...Mulut x tahu nak diam, x ader insuran klau ler org x kenal dia mmg org ckp aku x reti ajar anak, w/pun udah naik berbuih mulut aku ngan hubby ajar dia..Mmg jenis x makan saman. Tapi bila dia x ader sunyi la plak kami. Dia nie jer yg selalu bikin darah tinggi aku naik...Seorang yg sangat cerewet dlm sume hal terutama bab makanan aduhaiii klau nk gi kedai mkn terpaksa kena tgk menu kena ke idah ngan selera dia klau x mati dia x akan mkn gggrrmm...Mcm tue gak pakaian. Kadang2 naik fening aku ngan kerenah dia, rasa nak pangggg jer...Klau tiba Besday dia abis sume org kena bagi dia hadiah...Selagi dia x dpt selagi tue ler dia akan ckp dan ckp dan ckp...aduuuussssssss....fening tol....Dan selalu gak kami (aku ngan JEB) kenen2kan dia ngan anak JEB c Amer..hahhahaha..Alaaaahhh suka2 jer bebdk bukan btol pun...
Aper2 pun sebagai seorang ibu, aku mengharapkan yang terbaik buat Alliya Sofea. Moga menjadi anak yang baik dan soleha,anak yang berjaya dalam kehidupan dunia dan akhirat. Mama dan Ayah sayang Alliya...muuuaaaahhhh's Selamat hari lahir yang ke 9 tahun.



0 Komen Yang Terbaek:

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei