Friday, January 15, 2010

"Selamat Bersara"

Posted by Cik Sue at 11:14 AM
Wahhhhh banyak btol hadiah yang k.ct dpt yea mcm celebrate besday plak yea..(betapa ramai yg menyayangi dirinya)
Mengabadikan hari terakhir K.Ct d'Umes 15/01/2010

me & Kak Siti Omrah - I will be miss U sis..

Salam kengkawan arie nie n3 aku nak cite pasal member opis aku yg nak bersara bulan may nie, tapi dia dah mula cuti minggu depan. Nama dia Siti Omrah Hj Yaakob. Kami dah lama kenal since aku mula keje kat cni about 15 years a go oooopppsss sowey terckp omputeh plak...Kami memang rapat. Maklumla masa aku joint compeni nie dulu aku ler paling muda belia masa tuh umuq aku baru nak masuk 20 thn. So kira dia mcm akak aku ler. Sampai skrg kami rapat byk cite kami kongsi bersama walaupun kadang2 aku lemas gak dgn cite2 dia tapi wa layaaannn jer beb....Retro mmg mcm tuekan.heheheheh..Cepat btol masa berlalu sedar x sedar dah sampai penghujungnyer. Dulu kak ct ler posmen aku klau aku nak smpikan aper2 kat hubby aku..(masa tue aku x syok kat hubby aku pun..arie2 kena lecture ngan kak ct..pasal dia mmg admire ngan hubby aku)...klau hubby aku plak nak smpi kan aper2 pd aku guna kak tim...kak tim & kak ct nie kawan baik tapi kak tim dah pindah ke Headopis di Menara PGRM. Hehehehehehe sowey terover plak (mengimbau kenangan lalu uhuhuhhu....)
Rasa sedih gak nanti kami dah jarang 2 jumpa sebab dia dah pindah ikut husbandnyer ke Setiu Terengganu. Di kesemptan nie aku nak ucapkan terima kasih banyak2 pada kak Ct (sbbnyer aku nie suka sangat kenakan Kak Ct tapi dia pun dah paham dgn perangai giler2 aku tue....tapikan kadang2 ader org lain plak yg x puas hati bila aku baik ngan kak.ct.) harapnya kak Ct akan bahagia selalu bersama keluarga tersayang & berjaya dgn aper yg dilakukan diluar cna. Luv U kak Ct & miss U......

0 Komen Yang Terbaek:

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei