Friday, January 29, 2010

Alliya brithday - 20.01.2010

Posted by Cik Sue at 8:51 AM
N3 ari nie aku malas nak ulas pepanjang. No idea plak uhuhuhuhu...Nape ek??? Makan semut byk sgt kot ahaksss..Minggu lepas aku sempat meraikan hari jadi anak aku c Kak Ngah di Pizza Hut itu pun dia yg request. Hai bebudak zaman skrg pandai btol mintak itu ini. Zaman aku dolu2 jgn harap la nak dpt pizza hut, buger pun lom tentu dpt uhuhuhuhu.. Betapa bertuahnya anak2 skrg nie kan!!...So jom kita layanzzz gambor2 kat bawa nie....layanzzzzzz.... Ok di sebabkan arie nie hari jadi K.ngah so biar K.ngah jer yg pilih korang ikut jer "no objection" ...
Yang di raikan Besday girl- Miss Loratttt Alliya Sofea Roshidi - 9 years.
Nie aper hal plak ngan c Arissa. Aikkk Anom tue dah mcm bini popeye la plak hehehehe
Cayaaaaangggg K.ngah...Camat ari adie angah...muuuaaaah's..tue "time" baik...
Anak Dara Cik Sue
Hissshhh..hishh..hisshhh... tengok le muka nakal c Cha nie...gggrrrmmmm
Aikkk..nie yg malas nie mesti nak interframe gak....Ayah & mama
Mehhh cni K.ngah suapkan aiskrim nie...cayang adik k.ngah..iyola tue cayang sat lagi melayang....
Sedaaaapppnyer spaggeti nie....akhirnya dpt gak aku mkn kat cni...
Lap mulut tue bersih2 yea.....
Nakal btol c Arissa nie...tercekik Kakak nak makan sup...gggrrmmmmm
The gedik's time....perut dah kenyang suka atie yeaaa....Ko tunggu esok Cha tahu la nasib ko

0 Komen Yang Terbaek:

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei