Friday, January 29, 2010

-Dunia hari ini-

Posted by Cik Sue at 6:57 PM
Salam kengkawan...Diam x diam dah nak abis sebulan kita di tahun 2010. Tanpa kita sedari masa berlalu terlalu pantas mungkin juga tanpa kita sedari masa semakin laju berlari, meninggalkan kita dalam termangu2. Lantas kita jadi manusia yg alpa.
Tengahari tadi lepas ambil lunch kami berehat, sambil2 tue belek paper hari ini. Terbaca la satu rencana mengenai mengandung di usia lewat. Bukan aper, bila baca rencana tuh rata2 wanita sekarang nie berkahwen dengan lelaki muda daripada mereka...Hissshhh..hisshhhh..hissshhh...Dunia sekarang yea..Kalau tua setahun dua x apa gak, ini ader yang dah layak dipanggil mak...camner tue ek??? Alah aper ader halkan umur hanya angka sahaja, hakikatnya itulah di namakan Cinta Itu Buta @ Orang yang bercinta tue x ader mata. Alahaiiii..kita nak kata aper dan dema suka yea x..Bila dah kawen tentu nak zuriat plak, so jadi ler mgandung di usia lewat....mcm2 kisah dunia sekarang nie.
aduhaiii itu kisah yg perempuan cari lelaki muda x kaya pun x aper. Tapi yang c perempuan plak cbuk mengejar lelaki tua yang x hensem pun x aper janji poket penuh. Aduhaiiiiii....Bila d pk kan perkara nie aku sebagai ibu jadi seram la plak. Mintak2 di simpangkan lah dari semua nie...lelebih lagi anak2 aku sumenyer pompuan. Seram mak Nyah..hehehehehhe...

0 Komen Yang Terbaek:

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei