Wednesday, February 10, 2010

Dah Jumpa Pun

Posted by Cik Sue at 12:40 PM

Waaa laaa hai...Semalam naik pitam kami d KK (bukan kedai KK tue ek) dok pk saper ler yg baik hati sesgt blanja kami breakfeast. Rupa2nyer c cantik manis dari akaun payable saper lagi klau bukan anak dara yang gambarnyer tertera di atas tuuuu...CIK ERNITA BINTI NORAFFANDI amboi nama penuh lagi tapi panggilan manja kat opis ANN jer..ic no..???? hhehehehe jgn mare yea!!!..tengok tue ambik gambor pun malu2 adik akak nie...x per sesekali interframe x salah kan. Di kesempatan ni kami kat KK nak mengucapkan ribuan terima kasih pada Ann kerana sudi menaja breakfeast dpagi kami yea merupa meehun goreng...yumm..yummm..yummmyy. Ko Ann x patut buat dek jer bila we all tanya yea..Nasib baik akak x upah penyiasat persendirian minta carikkan saper org yg blanja breakfeast. Akhirnya terjawab segala persoalan yang membelenggu Kak Fad. Tapi ader satu lagi persoalan yang x terlerai oleh K.Fad.
Apasal Ann blanja kita ek??
Dapat keje baru ker?
@ Ann nak kawen kot???..
Nape ek???
itu ler antara dialog2 yg terkeluar dari mulut K.Fad..Ann sila jawab...jgn diam nanti kak Fad pitam..heheheheh
aper2 pun ribuan terima kasih yea ANN sedap meehun goreng tue. Cuma jgn serik nak blanja kami lagi.. Kami nie mulut jer cam nie tapi hati baikkkkk....ahaksssss...adiooossssss

0 Komen Yang Terbaek:

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei