Thursday, February 11, 2010

UKHWAH

Posted by Cik Sue at 2:42 PM

Ukhwah...Pernah dengar kan nama tuh. Pagi tadi aku & hubby sempatlah bersarapan di Ukhwah Restoren yang terletak di JLN TAR. Aku mmg respect btol la dengan jenama Ukhwah nie. Boleh dikata hampir 70% di sekeliling bangunan tue sumenya berjenama Ukhwah. Hebat btol jenama nie kan. Lihat la gambar2 di atas tue. Makanan pun murah. Roti canai & teh tarik pakej RM 1.00 jer. Nasib baik ler restoren nie jauh dr opis aku klau x kompem arie2 teh tarik & roti canai kemudian kencing manis pun mai ler hehehehhe. Restoren nie boleh jugak d kata kan restoren 1 Malaysia. Masa aku makan aku tengok ada Melayu, Cina dan India. X tahun ler dorang dtg mungkin kerana harga makanan di restoren tu perpatutan.

0 Komen Yang Terbaek:

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei