Wednesday, January 19, 2011

Aku YANG maLas...☻

Posted by Cik Sue at 7:55 AM
Selamat pagi dan Salam 1 Malaysia. Ahakassss. Lamanya siaran tergendala. Kalau tengok tajuk pun dah dapat agak yea dak. Permulaan tahun yang sangat lesu. Aku sendiri pun x taw nape aku bole jadi lesu macam nie. Serba-serbi tidak jadi. Rakan² blogger lain begitu ghairah meng'update' blog mereka, sedang aku plak cuma jadi pemerhati yang bisu..Hadoyaiii. Mood untuk berblog berada di tahap -0 terus mencecah paras beku yg tidak normal, uhuhuh mcm mana tue erk!!! Setiap kali jari jemari aku singgah di keybord, terus idea terbang mcm terbang merpati putih terbang bebas ke uadara uhuhuhu..Walaupun banyak benda yang nak aku kongsikan bersama rakan² semua. But I'm not in the mood...uhuhuhuh. mengharapkan kerajiran aku akan bertandang selepas ini. Tunggggu n3 aku yang seterusnya..Kalau tidak aku serupa mcm kucing kat bawah nieee ...Melentok jer la and moral of the storyyyy...AKU YANG MALASsssss☻....Ahaksss...
"Anak Cina makan pengat
Sendrik mau hengat arrrr..."

6 Komen Yang Terbaek:

Unknown on January 19, 2011 at 12:31 PM said...

penyakit M....huhuuuu...=p

Azian Elias on January 20, 2011 at 11:39 AM said...

nak cerita sal malas pun dah berbunga - bunga tu, kira okey lah tu...

Anonymous said...

aku sebenarnya bknnya malas tp aku dah kena penyakit demam citer korea tuh yg buat jadi Aku Yang Malas ekekekekekke

Be Simple Beb(BSB) - threeQ on January 21, 2011 at 6:47 PM said...

Ciksue nie bukan malas jer tapi dah jadi maaaaaaaalllllllaaaaasssssss.

dwatyKNY on January 24, 2011 at 2:17 PM said...

hai cik sue.... slam kenal2...

NORAIN RAMLI / MEM AIEN on February 1, 2011 at 10:21 PM said...

aku yg malas sungguh hebat ahhahah

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei