Monday, January 24, 2011

Pesta ubat...

Posted by Cik Sue at 9:50 PM

Salam manis rakan² blogger sume. Minggu yang penuh dengan cabaran, uhuhuh orang lain syok² bercuti panjang hujung minggu aku plak terpaksa jadi misi a.k.a nurse bila seisi rumah kena demam. Hadoyaiii. Ini semua gara² pak encik la yang membawa wabak habis satu rumah terkena virusnya. Batuk dah bunyi mcm paluan kompang org kawen nyerr kung kang kung kang, sahut menyahut. Lagipun cuaca sekarang nie x menentu sekejap hujan sekejap panas alahaiiii. Bebudak nie kalau kata nak ke klinik bukan main suka lagi tapi bila di suroh makan ubat mcm siput pregnant jer gayanya. Alahaiii rumah pun dah mcm farmasi jer, buka² pintu rumah dah bau ubat jer hadoyaiii. Kepadaa rakan² semua jagalah kesihatan kita, mencegah lebih baik daripada mengubati penyakit. Minum air masak sebanyak mungkin, makan makanan yang berkhasiat. Alahai dah mcm doktor la plak hehehe. Cukuplah untuk n3 kali ini, insyahallah panjang umur kita jumpa lagi pada next n3 yea. Adioooss senorita...♥♥♥...

3 Komen Yang Terbaek:

Yan on January 25, 2011 at 12:35 AM said...

Hubby akak baru je kena demam. Jaga anak2 demam sebenarnya lg mudah compare jaga hubby ni.. Manja terlebih..

Cik Sue on January 25, 2011 at 9:22 AM said...

Salam K.Yan
Hahaha 2 la pasalnye...songeh lebih

Be Simple Beb(BSB) - threeQ on January 25, 2011 at 2:40 PM said...

salam dah macam klinik doc foo ler pulak...ubat kasih sayang ada doc.
Aku dah tag kat ko 2 GA..heee2 jgg mare..

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei