Monday, January 24, 2011

Besday Alliya..♥♥♥...

Posted by Cik Sue at 10:27 PM
Khamis lepas sempat la aku dan ahli keluarga meraikan hari jadi anak aku yang no 2 . Alliya Sofea Roshidi yang genap usianya 9 tahun. X jemput orang pun kami anak beranak jer hehehehe. Jamuan serba ringkas. Soto ayam resepi dari Acik Rien menjadi menu utama. Aku nie kan ker pencinta soto..I like..Bole ler untuk pertama kali percubaannya. Janji x ada sapa yang sakit perut heheheheh. Cik Rin mintak maap yea x jemput awak...heheheh...Mood untuk menulis zero so jom la layan gambar yang ada sekeping dua nie...zazzzzz...
Sponsor by mama...Kek harijadi Alliya Sofea Roshidi
"Kak ngah, bagi ar atek siuup lilin nie yea...nanti atek blanja kak ngah ais krim..." Arissa dengan sabar menunggu masa untuk meniup lilin..
Gembiranya ko yea kak Ngah...Yang diraikan Alliya Sofea
KFC sponsor by Wan (Kak Aisyah)...
Soto Cik Sue...srrrruuuupppp sedaaaapppp...Thank You cik Rien bagi resepi soto nie. Kiranya percubaan pertama kali nie menjadi laa..Insyahallah lain taun aku cuba lagi...

2 Komen Yang Terbaek:

Be Simple Beb(BSB) - threeQ on January 25, 2011 at 10:39 PM said...

happy birthday alia, aku tengok dah sama besar dgn arisa dah.

Cik Sue on January 26, 2011 at 8:43 AM said...

Salam BSB
ituler sedar x sedar dah anak dara dah anak aku..uhuhuh....

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei