Wednesday, November 10, 2010

Chicken chop

Posted by Cik Sue at 9:00 AM
Salam rakan blooger yang cantik menawan, n3 hari ini, kita cite pasal jalan² cari makan ahaks...Minggu lepas aku sempat gi makan chicken chop di Kampung Pandan. Kat situ chicken chop nyer murah jer 6.50 hengget jer. Rasenyer pun idak ler menghampakan. Kalu kat tempat laen ada ker gegenyer cam tue erk!! Ada la kot cuma aku lom jumpa lagi hehehehe...Selain dari western food ada gak di jual makanan lain, katanyer kat ctu yg famous asam pedas resepi bonda. Tapi aku x try ler lagi next time plak. Jom kita terjah apa yang ada lagiiiiiiiiii........
Menu..Mcm² ado...
Sup daging, aku yang punyer hehehehe...Sedapppp..
Pak encik order chicken gravy with mushroom gegenyer cuma RM 7.50 jer...yummy...yummy
Alliya plak order chicken chop...Semua makanan kat sini gegenyer sangatlah reasonable and makananye pun sedap²....Next time bole try 'asam pedas resepi bonda' plak. So nanti kita tunggu n3 asam pedas bonda plak yea kengkawan...Cau dulu ar jumpa lagi next n3...adiossss senorita ♥♥♥..

~Lot's of luv~

3 Komen Yang Terbaek:

Be Simple Beb(BSB) - threeQ on November 10, 2010 at 2:19 PM said...

ciksue bila nak bawa sambal udang mai opis lagi...dah lama tak makan sambal udang ciksue.

Anonymous said...

ko ngandung ker BSB...Klau ko ngandung nanti aku bawak wokey

Anonymous said...

BSB tak ngandung tapi rasanya ciksue yang ngandung

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei