Tuesday, November 23, 2010

~Homework dari BSB~

Posted by Cik Sue at 9:46 AM
Salam rakan² yang cantik manis ♥. Moga hari ini sangat indah yea..Bagi aku memang indah sangat pasalnyer aku dapat homework dari BSB. Seblom nie pun BSB ada hantar homework kat aku tapi aku x buat pun sudahnya aku failed subjek tue uhuhuhuhu..But for this time aku nak lulus dgn cemerlang dan terbilang kerna "SAYA NAK TOPUP PERCUMA DARI BEE".. Sungguh lumayan jika aku menang. BSB kalau BEE pilih aku jangan kecik hati yea!! hehehehe...Anyway thank to honeyvsbee yang menganjurkan contest nie. Thanks gak untuk my lovely frenz BSB yang tidak jemu² menyuruh aku joint contest...

syarat-syaratnya ialah :

1 : mestilah jadi followers bee. (dah jadi pun) COPY foto contest dan letak di sidebar (tak paksa)dan entry anda.
2 : buat entry tentang GA ni...buat yang simple2 ajer , dengan tajuk "SAYA NAK TOPUP PERCUMA DARI BEE".
Dan link kan ke blog bee.http://honeyvsbee.blogspot.com/
3 : TAG 3 kawan anda.ida (ainadecouoage), luvlymummy, kak yan
4 : tinggalkan url entry anda di komen box ini SAHAJA .

kriteria pemilihan :
cabutan bertuah oleh anak - anak bee.keputusan muktamad..
hadiah pertama : topup (maxis,celcom,digi) berjumlah RM 30.00.
kewujudan hadiah ke - 2 dan ke - 3 akan diberitahu kelak bergantung kepada jumlah penyertaan
itu sahaja mudah kannn ?? jemputlah join bagi memeriahkan lagi..
GA bermula 19/11/2010 - 19 /12/2010 12.00 malam (atau kalau banyak tutup awal sikit)

1 Komen Yang Terbaek:

Bee on November 24, 2010 at 2:04 AM said...

salam cik sue..bee datang ni TQ yer join moga ada luck

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei