Wednesday, November 10, 2010

Sepetang d' kampung

Posted by Cik Sue at 9:47 AM
Salam rakan² blogger yang 'sweet sour' hehehehe. N3 arie nie nak cite pasal aktiviti balik kampung masa cuti deepavali. Sebenornya teman balik kerana ada jemputan kenduri kawen pada hari ahad, memandangkan hari Jumaat adalah cuti umum, so aku pun balik ler awai. Kami pakat berkumpul ramai² kat umah arwah mak. Bila dah ramai² tue mcm² aktiviti lah deme rancang. Lagi pun aktiviti ini untuk mengelakkan anak² dari kebosanan. Haa ini ler antara aktiviti petang untuk anak² di kelolakan oleh guru taska yang deme panggil MUMMY. Aktivitinya lari dalam guni dan mencari gula² dalam tepung. Teringatlah plak masa zaman aku bebudak dulu. Rupa²nya masih relevan lagi permainan lari dalam guni dan mencari gula² dalam tepung nie yea!! Ahaks. Tapi malangnya masa deme buat games, aku tengak sibuk menolong kat umah org kawen huahuahua..Jadi aku terlepas menonton acara yang menarik nie. Sib baik c kakak sempat lagi teringat nak 'snap pix' itu pun x byk pasal dia pun tergedik's nak joint games. Adoyaiiii..Apa pun jom kita layan 'pix' kat bawah nie....
Mummy tengah cibuk memberi taklimat..hahahaha
Arissa 'wit' her cousin Sis Fatin ...
Miss Dottie Jr...
Ok sume, sedia..woiii cepat laaaa...
Oooopppsss!!! berhenti lagi sekali...Amri jgn tipu mummy x suke!!!
1-2-3 sediaaaaaa
Fuh..Fuhhhhh...Aarggh tepung masuk mata arrrrrrr!!..
X payah tiup laaaaa, guna jari pun boleeeee...Aik..aikk Amri x adil tue! huahuahua
Fuhhh..Fuh...mana gula nie x jumpa pong uhuhuhuh
Berjaya..kami menang....Farah & Amri korang try lagi ler esok plak hokeyyyyy......

Itu lah antara corat coret sepetang bersama anak². Sebenornya deme² nie nak pergi swimming kat tepi laut masalahnya x ada sape nak menjaga deme² tue. Udah lah masa nie punya la ramai org datang bercuti kat kampung aku. Next time aku buat n3 pasal kampung aku plak yea!!! Sesape yang suka laut dan memancing leh le datang lepak kat kampung aku. Confirm korang mesti suke punya. X caya tanya BSB hehehehehe...Permisi dulu yea rakan² sampai kita ketemu lagi sayang bangat pada kalian sume...Adios senorita..♥♥♥..

~lot's of luv~

5 Komen Yang Terbaek:

Puan Ninie on November 10, 2010 at 12:09 PM said...

bestnyaaa..:)
nak lik kg juga laa..:)

Be Simple Beb(BSB) - threeQ on November 10, 2010 at 2:16 PM said...

Betoil ckp ciksue, syok giler kalau g kg ciksueee.

Cik Sue on November 10, 2010 at 2:33 PM said...

salam kengkawan
mEiZ SHA :
Yea mieza memang best balik kampung nak plak balik reramai meriah sungguh!!!

BSB..
Ko bila plak nak dtg bawak family ko. Apa kata kita wat family day for Credit kat kg aku nak x?..

Azian Elias on November 15, 2010 at 3:26 PM said...

Salam Cik Sue,

akak rasa macam nak p je kg Cik Sue. Suka lah rumah kayu kampung cam tu.. really love it..

Cik Sue on November 16, 2010 at 11:14 AM said...

Kak Yan meh ler dtg kg saya. Ada chalet KM chalet semalam kalau x silap 80 hengget. Kalau hubby and kiddo akak suke mancing lagi syok kak...

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei