Tuesday, November 30, 2010

mInGGu cHIckEn ChoP

Posted by Cik Sue at 11:55 AM
Ting..Tong..Ping..Pong, Salam rakan² blogger yang manis, cantik lagi menawan. Ahaksss N3 arie nie nak cite pasal ronda² malam minggu. Atenye malam tue x taw nak wat per sementelah anak² plak masih berada di rumah my cousin so aku pong ajak ler pak encik gi jenjalan kat K.L. Saje menghilangkan perasaan bosan. Sempat ler aku tengok malam "MEN YEAR 2010" kat Bangunan Mercedes Jalan Sultan Ismail. Wah!!! rase cam aku berada kat Over d' sea plak. Memang hebat deme nie, tapi itu ler idak ada muka Melayu dalam top 5 men year 2010 tue. Uhuhuhuhu....
Before masuk kita minum dulu..Baru ada uuummmpphh!!!
Ini ler top 5 Men Year 2010-sume mata sepet...uhuhuhu manakah perginyer lelaki Melayu kita yea..Majlis dorang memang class ler. Omputih abis walaupun ada ramai mata sepet kat situ..Apa nak jadi lah ngan orang kita nie yea. Tapi lantak ler deme, jangan menyibuk..wakakakaka..After pusing² lapar la plak perut so kami decide nak gi makan tomyam kat Kg Baru. Almaklumlah udah lama bebenor aku x gi ke sana dulu bole ler arie² dok pilih kedai mana yang blom masuk lagi 'must try and error' (btol ker ayat aku tue..alah kira btol la yea!!) heheheh...Malangnye parking plakx ada, penuh adoyaiii..Pusing lagi , last² kami singgah makan chincken chop di KAPAL a.k.a Steak House..Haiiiyaaaa Chicken chop lagi lorrrrrr...Agaknya ini minggu, minggu makan chicken chopppp daaaaa.....
Pada yang dah biasa gi, mesti taw tempat nie kan. Lagi pun dah selalu masuk TV. Tempatnya bersebelahan dgn Masjid Jamek Kg Baru jer. Ini ler tempat cashier...Bukan maen simbolik lagi yeaaaah!!
Menu
Jus nanas aku punya... srrrruuuppppppppppp...
Pak encik ngorder sirap bandung..Nie mesti keciwa x dapat gi Bandung pastue order sirap bandung..Aikk apakah motifnye aku tulih begini????...Ahaksssss..
Kami order yg sama jer chicken chop pasalnye org ramai so malas nak tunggu lama tapi pak encik tambah cost low jer...
Ini chicken chop aku yang punyerrrr hahahahah....x lawak pun..cehh!!!
"Mama atek poccing kat cini..ambek gambor atek maaaa.." Dia nie bukannyer taw nak dok diam..Nak makan pun x senang adoyaaaiiiii...
Besaunyer ikan nie...Tetiba jer aku teringat kat MEM BESAU pasal ikan nie sama BESAU mcm dia gak...Ahakssss oooopppsss ampun BOSSssss!!!! Uiisk kang x masuk plak payment aku..

2 Komen Yang Terbaek:

Azian Elias on November 30, 2010 at 7:31 PM said...

Akak pun suka gak p area Kg Baru. Suka p kedai kak som..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ on December 7, 2010 at 7:17 PM said...

Salam maal hijrah, minggu kekeyangan aku.

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei