Monday, March 22, 2010

Pesta Buku

Posted by Cik Sue at 7:14 PM
Salam kengkawan n3 kali nie aku nak cite pasal PESTA BUKU ANTARABANGSA d PWTC..Perggghhh memang meriah. Sabtu lepas aku berkesempatan mengunjungi PBA. Aku memang x pernah ketinggalan pergi PBA selain dari nak membeli buku2 keluaran terbaru dapat juga aku menimba sedikit ilmu di sini. Gerai yang sememangnya menjadi tumpuan sudah tentulah booth Karangkraf. Waaahh mmg meriah sioootttt...superb akakakakaka...Aku x sempat nak snap gambar kat booth Alaf pasal aku dah lupa sume perkara bila aku tengok deretan buku2..Dah macam beruk dapat bunga...hahahahaha..Pegang yang nie ehhh tetiba yang nie pun nak la..eh! ada lagi baru..mak aiiikk..Nasib baik la hubby aku sporting..Tapi sian gak kat dia pasal dia sampai umah kol 11 pagi pas2 aku dah terus ajak dia gi PBA..Letih tapi demi isteri tercinta digagahkan jua...Thanks You U...heheheheee..Anak2 dara aku pun sama naik gak..Sibuk nak gi booth Ana muslim..Alahaiii..Jenuh le berpusing2 mencari booth Ana muslim, tempat tue bknnya kecil naik lenguh kaki aku berjalan...pas2 dema 2 orang nie nampak pulak buku cite Siri Sarah dan kebetulan c penulisnya ada plak petang tue..adoiii mak feningggg...Gabak jugak ler pokek...Tapi nak buat camner demi anak2 aku turutkan..Janji dorang gembira. Dulu masa aku kecik2 aku x dapat mcm nie. Jadi apa salahnya sesekali berhabis untuk anak2 iye x???...Sekarang nie anak2 aku dah pandai nak buat koleksi buku cite sendiri...Bak kata hubby aku "terpengaruh dengan mak dia ler nie"..hehehehe..Pengaruh yang baik x per....Tapi mak yang fening tiap2 bulan nak beli buku Siri Sarah...Sarah dengan anting2nya, Sarah dengan kasut tumit tinggi, Sarah itu..Sarah ini..alahaii anak omak...Tue lom cite lagi nak beli koleksi Ana muslim..Yang c Kakak suka komik Ana Muslim yang c Adik plak minat buku cite Ana Muslim...Alahaiii pitam mak nyah...Dah pitam meh kita layanzzz gambar yang sempat dirakamkan..

Nampak x orang berpusu2 naik eskelator nak ke tingkat 2. Tkt 2 kebanyakannya untuk student tapi ada juga buku2 lain..
Nie plak booth Kumpulan Utusan..Ok laa no bad..Ramai jugak pengunjungnya..


Tengok tue ramai sungguh orang yang datang..Mungkin disebabkan cuti hujung minggu
Dah penat berjalan kaki pun naik kejang...tekak pun dahaga..Yang ader aiskrim jer..aiskrim pun aiskrim laaaa Hubby & anak2 dok makan aiskrim dah x larat la tue!..aku masa nie sempat lagi gi tinjau2...heheheh

Alamak Dema 2 orang nie kalau x interframe memang x sahhhh....heheheheh couple of the year

Alliya dan Arissa..eleh baik ler kononnyer tue...tunggu sat lagi.... kebabooM

Puteri Sulung ku Anom Suraya Roshidi
Insyaallah jika berkesempatan sebelum berakhirnya PBA hujung minggu nie aku nak gi sekali lagi heheheheh...Rasa x puas tapi kali nie pastikan aku x bawa anak2 heheheh..Mazz jom kita gi PBA kasi rembat..ahaksss

0 Komen Yang Terbaek:

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei