Tuesday, March 16, 2010

Selamat Datang

Posted by Cik Sue at 11:45 PM
Salam kengkawan...5 hari aku menjauhkan diri dari notebook rasanye terlalu sunyi. Minda cuba menindakkan untuk aku terus menulis tetapi naluri pulak menyatakan lain. Aduhaiii... Rasa dan macam identiti krisis plak aku nie..Ahakkkkss..Akhirnya aku kembali untuk menulis biarpun aku tahu tiada siapa pun berminat untuk membaca tulisan aku. Ada aku kisahhh!! Pada yang suka layan pada yang x suka boo layan..heheheheh...
5 hari menjauhkan diri daripada notebook dan internet, hari ini aku rasa begitu ketinggalan. Mana tidaknya tanpa aku sangka ledakan FB terhadap teman2 sekeliling membuatkan aku terpana sebentar. Wah!!! baru 5 hari aku x menjengah dunia luar rasa ketinggalan benar. Rata2 teman yg seblom ini tidak begitu mengemari laman sosial FB kini telah menjadi sebahagian daripadanya malahan telah menjadi pengguna tegar FB. Satu perkembangan yang sihat. Ini menunjukkan mereka berminat. Baguslah begitu. Sekurang-kurangnya kita tahu mnggunakan peluang yang ada. Nanti tidaklah dikatakan kita nie bagai katak di bawah tempurung. Sekarang kita bagaikan katak di bawah bagunan KLCC...akakakak. Rasanya semua teman2 aku dah ada akaun di FB. Dulu sekitar tahun 2004-2005 hanya aku sorang jer yang ader akaun FB kat opis. Masa tue aku pun x aktif sangat, iyalah kan dah aku sorang jer, sekarang nie sudah meriah. Kini bertambah meriah lagi dunia FB aku dengan kehadiran teman2 lain. Kepada teman2 yang baru menyertai dunia FB nie aku nak mengucapkan selamat datang dan gunakan jaringan laman sosial ini untuk tujuan yang sihat, tetapi sesekali klau nak membuat kejuztan x salah rasanyer cuma jangan kita pulak yang terkejuz...heheheheh...apa-apa pun gunakan dengan bijak. Adiossssss. Jumpa lagi.

0 Komen Yang Terbaek:

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei