Monday, March 1, 2010

Sukan CBN part 2

Posted by Cik Sue at 4:18 PM
Seperti yang di janjikan n3 arie nie aku nak sambung ckit lagi pasai sukan sekolah anak aku heheheh...mari kita layanzzzzz.....

Fasha Sandha hadir memberikan sokongannya kepada adik tersayang yg juga merupakan ahli rumah kuning...Adik dia kawan baik anak aku plak tue...alamakkk!!!!

After 5 years , finally aku pakai gak baju warna kuning hehehehe (yg sebenornya aku x brapa nak suka color nie). ini sebagai tanda sokongan aku kepada pasukan rumah kuning (alah rumah sukan anak2 aku ler). Sebelom nie klau aku gi sukan kat CBN 1, aku x pernah pun pakai warna kuning, selalunya aku pakai color lain ahakasssss..Tapi tahun nie lain plak jadinyer ek!! setelah didesak oleh anak2 akhirnya aku pun mengalah demi anak2 mama yang tersayang...heheheheh....Cuma utk c Kecil aku x sempat nak carik kan dia baju color kuning..Alahai...Masa aku kat kampung dolu2 jangan harap la mak aku nak pakai baju warna rumah sukan aku. Dia datang pun dah cukup bagus tau!!! Tapi anak2 sekarang nie lebih advance sampai mak bapak pun terkena tempiasnya kannn...hehehehehe..

Barisan juri untuk acara 'cheer leading'...(yg baju color putih jer yea!!! yang lain tue bkn)

Aksi 'cheer' rumah dang anum menggunakan tombak..Awas!!! jgn sesekali meniru gaya ini..
'hooba asibbaaa'..wow!! so aku kompen yg tahun nie dorang menang lagi..caya la umah merah

Aksi rumah hijau untuk acara 'cheer' simple jer umah hijau punya gerakan tapi bole laaaaa

Ini plak aksi rumah biru. Memang mengujakan..tengok baju dorang cantik kan..'very the vouge Nyah!! walaa lagi pun dorang punya dana besar. Tahun lepas dorang nie alah2 'high musical school @ hanna Montana'. Dengar kata ada ahli rumah biru nie anak orang ado-ado so..orang cine makan pengat sendri mau hengat aaaaa....

My Princess...Anom & Alliya

0 Komen Yang Terbaek:

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei