Wednesday, October 27, 2010

..Eh! same..

Posted by Cik Sue at 2:39 PM
Salam rakan blogger sume. Apa cite yea arie nie?!! Ada yg menarik ker?!! Alah x ada ape yang menarik pun, just nak cite pasal kotak harta karun yg baru jer aku rembat dari sebuah kedai English kat Ampang. Bila nampak jer kotak nie memang aku jadi teruja. Udah lama mencari tapi kalau ada terjumpa pun idak ler teman berapa nak berkenan. Tapi kan aku rase cam pernah tengok benda alah tue seblom nie.."tapi di mana yea??". Jenuh gak ler aku nie memikiokannya kat mana aku nampak benda alah nie. Tetiba terterjah ke blog 'White House'..Olalala, kat situ ropanya. Aik cam kenal..Owh..owh sama la plak yea. Sory yea Acik Yien! x ada niat walau sebesau kuman pun nak meniru awak. Ahaksss..Cuma aku memang berkenan dgn kotak nie pasai senang nak simpan magazine, idak ler magazine aku berhabuk. Almaklumla aku nie tahap kerajinannya mengikut cuaca heheheh... x menentu. Apa lagi jom kita jeling², pandang² kotak harta karun ku ini. Ada yang dah berkenan??. Kita layanzzz pix...adios senorita..♥♥♥...

home sweet home
Home is where your story begins...

3 Komen Yang Terbaek:

Yan on October 27, 2010 at 4:49 PM said...

amboi3 sue, berwajah baru nampak.. sweet ...

mama qistina on October 28, 2010 at 12:13 PM said...

comel gak kotak tu...alah kak sama pun tak pe...yang penting kita minat kat kotak tu untuk jadikan koleksi sendiri tul tak.....

Cik Sue on October 28, 2010 at 1:48 PM said...

kakak Yan

itu ler pasalnyer dah bosan..imej baru hehehehe...

Mama Qistina

hehehehe..btol..btol..rumah laen2 kan..kan..kan

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei