Tuesday, November 3, 2009

2 Sepupu

Posted by Cik Sue at 1:20 PM
Nie c Fisya pun joint dorang -adik c Meri
Santai d'ptg raya -muka dah mcm aper ntah

Gambar Hari Raya 2008


Raya 2009

Arie nie aku nak cite pasal 2 org sepupu nie. Anak aku ngan anak kakak aku, beza umuq depa nie cuma sethn jer anak aku lahir 2006 anak kakak aku plak tahun 2005. Dorang nie mmg gam nak dibandingkan dgn sepupu2 yg lain..Nama anak kakak aku nie Amri tp aku panggil dia Meri jer satu perangai c Meri yg selalu bikin aku hot ialah loyar buruk..umur baru 4 tahun tapi dia punya loyar buruknyer...mengalahkan org besaq. Nakalnyer pun bole tahan. Tengok ler gambaq tue muka dema ber2 penuh arang. org cbuk2 masak masa nak sambut raya dema ber2 pun sama cbuk...cbuk buat sepah..yg anak aku pun satu mengikut jer aper sepupu dia buat. tapi aku 'solute' dema ber2 nie x pernah gaduh...cuma jgn ler ader anasir2 luar yg masuk campur masa dema tgh dok main. Lagi satu hobi dema nie bergambar. Pantang nampak org pegang camera muka dema ler dulu yg ader. Tengok ler gambar dema berdua sesajer ....hish..hish..hish bebdk nie, ader byk lg tapi cuma malas nak upload bebyk boring plak kang. Tapi aper pun aku seronok tgk dema berdua beradik berbaik2 x gaduh. Apa pun aku sebagai seorang ibu, sentiasa mendoakan yg terbaik buat mereka ini supaya menjadi anak yg berguna kepada Agama,Bangsa dan Negara serta dapat membanggakan kami sebagai ibubapa mereka...Amin

0 Komen Yang Terbaek:

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei