Monday, November 2, 2009

Kenangan China 2006

Posted by Cik Sue at 7:36 PM

3 sekawan yg baru lepas pantang amboi seronoknyer d'kedai Pearl
Cik Sue & Fad
(baju nie kami beli d' airport Hong Kong -Disneyland)
masa nie mula la berangan masuk "TARA"
Ita, Fad, Cik Sue & Sheila
Kenangan sewaktu melawat China pada tahun 2006. Waktu nie aku baru lepas pantang anak no. 3 Arissa Syauqina. Blom pun mula keje lagi.Sama ngan "best friend" aku gak masa tuh baru gak abis pantang anak ke 2 - Qaiser.mcm tuh gak ngan "best friend" aku c shiela 2 tapi dia ok gak dah mula keje...mula2 pk mcm x nak gi jer tapi bila memikirkan yg peluang melawat negara org nie datang mungkin sekali dlm hidup maka kami keringkan hati gi jugak la walau rindu pada anak2 x bole nak di gambarkan. nampak senyum bukan main lg tapi hati kami hanya Allah s.w.t sahaja yg tahu. Masa nie lah merasa masakan cina...aduhaiii rasa cam nak blk Malaysia saat 2 gak. Tekak nie x boleh nak telan. Apa pun bak kata pepatah "hujan emas d'negeri org. hujan batu d'negeri sendiri"....


0 Komen Yang Terbaek:

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei