Monday, November 9, 2009

Geng Bas School

Posted by Cik Sue at 7:27 PM


Hari nie aku nak cite pasal "geng bas sekolah" Korang tengok ler kawan geng bas sekolah aku nie bukan main lagi alah2 gadis Melayu yg x dpt masuk bertanding lemoooo jer hehehe...Sajer ler tue nak tunjuk kat aku ngan Fad, baju yg dia pakai tue kami gi tempah sesama tapi dia dah pakai dulu...Fad nak tunggu opis wat open house tapi x ader la plak tahun nie...uhuhuhuhuhu...melepas nak tgk Fad pakai baju Kebaya...heheheh...Sebenornyer kawan aku nie baru balik dari "tut..tut" syyyyyyyy tue yg bukan main cun lagi siap pose maut...hehehehhe suka hati ko ler Maziati oooiiiiiii janji ko bahagia....aku pun tumpang ghumbira utk ko...

0 Komen Yang Terbaek:

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei