Monday, November 2, 2009

BULAN bARU

Posted by Cik Sue at 6:51 PM
Tup tap tup tap sedar x sedar dah masuk bulan November. X lama lg bulan Disember plak. Apa yg bestnyer bila tiba Disember nie ek? Apa lg megasalelahkan. Selain megasale (bulan dok pergabih duiq) apa lagi hebatnyer bulan Disember nie....Haaaa apa ek?? Apa lg klau bukan BONUS heheheheheh..Tapi ade ker kite Bonus tahun nie? Ntah lahkan. Bonus blom tentu ader tapi yang "confirm"nyer "listing" barang dah ader dah...Ahaks..mcm mana tue? Sape nak jawab nie? Pprrrrgggghhhhhh....Bak kata c Nabil raja lawak tue "lu pk ler sendiri". Tapi masalahyer aku pun x leh nak pk nie...abis tue camner nie ek....aduhhhh..duhhhh...duhhhhh.....
Apa pun x lama lg kita nak sambut tahun baru 2010. Aku x nak pk pasal Bonus yg blom tentu ader ker idak. Baik aku pk pasal azam tahun 2010. Cite pasal azam nie aku rasa tiap2 tahun mesti @ satu kewajipan "renew" azam mcm "renew" lesen memandu plak. Tapikan selalunye azam aku tue mesti tercicir kat mana2 bulan yg aku "confirm" azam aku tuh x plak tercicir kat bulan Disember 2010. Yg x syoknyer azam aku dah tercicir masa bulan Februari lg..hehhehehehe....tapi x per lah kan sekurang2nyer aku "renew" baru kan. Aku peduli aper org nak kata janji aku "happy".Tahun nie aku tanam azam kurangkan berblanja yg x sepatutnye & kurangkan utang piutang...Aku pun berazam nak jadi baik antara yang terbaik.Laaaah korang nie ingat aku x baik ker selama nie...Apalah U'r nie x baik buruk sangka. Apaaaa????? kurangkan melepak.....heheheheh mana ader lepak...Itu minum petang di meja bulat sambil2 membuang toksin dalam kpala otak kami jer.heheheheh. Tapi rasanye ahli lembaga meja bulat dah lama x bersidang dah skrg nie...maklumlah semenjak dua menjak dah jd blogger nie cbuk update blog yea Sheila..heheheheheheh
Laaa x sedar 'entry' kali nie terpanjang plak. apa pun tima kasih ler pasal baca 'enrty' nie sampai nokta akhirnyer.ahaksssss.thank u...jumpa lg tata tituti...

1 Komen Yang Terbaek:

missjebat on November 3, 2009 at 11:11 AM said...

meja bulat kena jugak sekali sekali.
bukannya apaaaa sesaje nak buang kan angin kat
dalam kepala nie baru freeeeee...
bila nak bukak meja bulat lagi nee mak meletopppp
tak kan nak mengadap blogger ajeeee

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei