Monday, November 9, 2009

Maggie Oh Maggie

Posted by Cik Sue at 7:31 PM

Waaahhhhh semlm masa hujan tengah lebat tetiba jer hp aku berbunyi...pppeerrgggghhh udah le masa tuh aku cbuk...(cbuk baca buku cite "yg sebenarnyer" dari Dia)...hehehehehhe terkezut aku rupa2nyer org daripada Nestle telipon ckp aku menang peraduan maggie....eeehhhh! rasa2nye dah lama aku antar penyertaan tue masa bulan posa klau x silap aku ntah aku sendiri pun dah lupa pasal peraduan tue tup tup dorang call ckp aku dpt hadia sagu hati 100 penyertaan pertama .....alhamdulillah......x kisah ler janji dpt kan saper nak bagi heheheheh...mcm2 adaaaaaaaa...jgn jelesssssssss...Cheq akak dpt hadiah besaqqqqq...jgn jeles yeaaaa..tata titi tutu....:-)

1 Komen Yang Terbaek:

EL MARIACHI on November 9, 2009 at 9:27 PM said...

lepas ni beramai ramailer kita hantar borang peraduan...menurut khabar angin...start bulan depan peruntukan pantry dah tinggal ciput...
mungkin boleh minum air suam saja...

 

HidUp KeNA sLamBer Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei